33 канал

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Головна №33, «За подяку від «Малятка» треба 10 тисяч гривень?»

«За подяку від «Малятка» треба 10 тисяч гривень?»

e-mail Друк PDF
Рейтинг Користувача: / 3
НайгіршеНайкраще 

Ця публікація викликала хвилю неоднозначних відгуків читачів. Ось деякі з них:

«Проще сидеть в теплом кресле и клеветать на хороших людей»

Прочитала статью «За подяку від «Малятка» треба 10 тисяч гривень?» и хочу высказать мое мнение.

Я знакома с Дианой лично, поэтому меня возмутила эта статья! Познакомилась с Дианой, когда она проводила очередную акцию по помощи интернатам. Я лично ездила несколько раз с ней, а также ее мужем в с. Ободовку, а именно спецшколу для детей с легкой умственной отсталостью. Вы не представляете, насколько трудно организовать такую поездку, особенно когда хочется уделить внимание каждому ребенку и дать подарок! Проще сидеть в теплом кресле и клеветать на хороших людей вместо того, чтобы поблагодарить.

Сейчас я не могу часто присоединяться к таким акциям, потому что переехала в Одессу. Но я еще очень хочу поехать в Ободовку, там дети очень нам рады, они рассказывали, что мы единственные, кто к ним приезжал, особенно так часто!

Хочу поддержать Диану, потому что если бы не ее фотоотчеты с интернатов и благодарности, я бы, может, и не поверила, потому что многие люди сейчас обманывают друг друга. Диана же делает все, чтобы все знали, куда и кому попадут вещи, игрушки и другая помощь.

А главврача комментировать не хочу! Ей может поверить только тот, кто не знает Диану лично.

Я присылаю вам фото с одной нашей поездки, чтобы не быть голословной. На одном фото мы и все игрушки, которые мы привезли, до этого там почти не было игрушек. Спасибо всем, кто помог собрать нам там много подарков для деток.

Ольга ИСАЙКО

«Я работала в интернате и знаю эту жизнь изнутри...»

Здравствуйте, прочитала вашу статью «За подяку від «Малятка» треба 10 тисяч гривень?»

Решила написать свой комментарий, поскольку сама сталкивалась с аналогичным вопросом. Я работала в Тульчинской школе-интернате и знаю, что такое жизнь в стенах подобных учреждений не понаслышке, а непосредственно изнутри самой системы. Поскольку такие учебные заведения находятся на государственном обеспечении, я думаю, что благотворительность должна только приветствоваться, и уже совсем неважно, в каких суммах она исчисляется. Хорошо, когда у школы есть спонсоры, которые позаботятся о вопросах более серьезного характера — пластиковые окна, новые холодильники и т.д. Но неужели нужно отталкивать и осуждать людей, которые горят сердцем и пусть даже в малом, но проявляют небезразличность и любовь к детям-сиротам? Значит, если ты не в состоянии приподнести кругленькую сумму — дверь «Малятка» для тебя закрыта?

Никого не осуждаю и не поощряю, просто хочу призвать людей помогать детям, особенно сиротам, они нуждаются в нас, как никто другой!!!

Вера БИРЮКОВА

Читали селом цю статтю

про конфлікт у «Малятку» в попередньому номері газети «33-й канал».

Це велике неподобство - писати такі слова про добрих людей. Живемо в селі Хижинці Вінницького району, попросили онука, щоб відправив вам лист через Інтернет, бо не впевнені, що поштою встигнемо. Сподіваємось, що наші слова дійшли до вас і ви отримали наш лист. Ми думаємо, що все, що сказала директор, то брехня. Ми знаємо ось що: коли сталася страшна аварія (розбився автобус), то померло декілька людей, а в сусідньому селі Сокиринці померла мати двох дітей, то ця Діана їм постійно помагає.

Про цю аварію ви також писали у вашій газеті. Ми хочемо, щоб та директорка не засуджувала дівчину, а навпаки, бо вона неправа, і хай не пише про Бога, бо це не по-Божому.

Дякуємо, від імені жителів села -

Наталя ВДОВИЧЕНКО

Я їй вірю!

Редакціє «33-го каналу»! Мене звати Олександр Бойко. Знаю Діану Мороз (раніше Бондар), бо навчались з нею.

Я вже не один раз підключаюсь до благодійних акцій, які Діана постійно проводить.

Я їй вірю, бо вона робить все, щоб показати людям, куди і кому вона відвозить благодійну допомогу.

Видно, у головного лікаря своє бачення благодійності. Не маю наміру засуджувати начальство цього дитбудинку.

Хочу сказати, що повністю підтримую Діану Мороз в її допомозі дітям, бо сам не маю часу поїхати і, відверто кажучи, морально важко, тому добре, що є такі люди, через яких можна допомогти дуже багатьом інтернатам у Вінницькій області. Прошу опублікувати мого листа.

Дякую за вашу увагу. Надіюсь на вашу справедливість і демократичність у даній ситуації.

Олександр БОЙКО

С каких это пор такса на благотворительность?

Я нахожусь в недоумении. С каких это пор у нас устанавливается такса на помощь? Это немыслимо! Люди, что это происходит? Во время того, как наш мир рушится от зла и равнодушия, находятся люди, которые помогают другим и протягивают руку помощи! А руководство детского дома вместо того, чтобы всячески поддерживать таких людей, еще и остерегает других людей от добродетелей. Уважаемая госпожа Андриевская, скажите, Вы думаете о ваших детях и о других воспитанниках интернатов? От чего Вы остерегаете других и от кого? От человека, который уже 4 года занимается добрым делом? Нужно думать о детях в первую очередь! Пускай это пиар, пускай это все, что угодно! Но эта девочка что-то делает, а не живет обычной жизнью, как все.

Это возмутительно! Мне непонятны мотивы данного главврача.

Галина ВАСИЛЕНКО

г. Винница

Дякуємо тобі, Діано!

Ми - випускники одного з інтернатів Вінницької області, а саме села Ободівки - Василюк, Ніколишена, Парфінович та інші.

Ми обурені статтею про Діану Мороз та головного лікаря Андрієвську. Хочеться підтримати цю дитину, яка займається благодійністю, і щоб всі люди прочитали правду, а не брехню начальства. Це обурює надзвичайно!

Ми виховувались в інтернаті і пишемо не тільки від свого імені, а й від імені дітей, які зараз знаходяться в «Малятку». Ця головна лікар не розуміє, як важко тим дітям, котрі в неї під опікою, якщо це можна так назвати...

Коли ми вчились в інтернаті, до нас майже ніхто ніколи не приїжджав. Люди, ви собі не уявляєте, яке то щастя, щоб до тебе хтось приїхав, коли ти сидиш і цілими днями виглядаєш маму, яка вже ніколи не прийде..

Це нахабство — «остерігати» всіх від Діани. Це ж треба додуматись таке сказати!

Хочеться написати від імені тих дітей, до яких приїжджає Діана і допомагає їм: Діано, дякуємо тобі! Ти потрібна цим дітям! Допомагай їм надалі! Не зупиняйся, навіть якщо начальство тобі не раде, а якщо воно не раде, то цікаво, чому?

Ти молодець! Ти не уявляєш, наскільки твоя увага і допомога потрібні цим дітям... Дуже просимо від імені всіх дітей даних установ: опублікуйте цього листа!

Дякуємо за увагу.

Віра ГОЛЯК

Хочеться подивитись директору в очі...

Мене звати Надія Петрівна. Я мама Діани.

Читаючи дану статтю, хочеться подивитись тій лікарці в очі. Їй має бути соромно за свою поведінку та її слова!

Я сама виховувалась в інтернаті. Знаю, що таке слова «сирота» та «інтернат» не з чужого досвіду. Я також знаю, що таке добрий дядя чи тьотя, які приїжджали дуже рідко і привозили по пряничку чи цукерці і як у нас горіли очі. Це можуть відчути тільки ті, хто сам виховувався в подібних закладах. Це важко описати словами. Але те все було у СРСР — все для всіх і однакове. Зараз, коли увага приділяється більше вінницьким подібним закладам, а в райони навідуються лише на Миколая та Новий рік, то моя дитина в таких закладах як за свято, від якого Ви застерігаєте інших! Це негідно писати такій людині як Ви, бо ви самі себе цим компрометуєте!

Моя дочка вже не один раз бувала в різних інтернатах. Діти чекають її і люблять, бо вона до них небайдужа, чого не скажеш про Вас, бо Ви думаєте про себе і про свій заклад, а не про дітей.

Бо ж ви не знаєте, як важко залишитись одній, покинутій, нікому не потрібній, як хочеться уваги не тільки виховательки (якщо вона є), а й інших небайдужих людей! І повірте, що дитині не потрібні ваші шини і дорогі холодильники, їй потрібні печиво і людське піклування та увага!

Ви пишете, що моя дочка зверхня і пихата, але не бачите себе. Не хочеться писати про те, що ви не думаєте про дітей, бо якби ви про них думали в першу чергу, то цього інциденту взагалі б не було! Багато хто може подумати, що я мама і захищаю свою дочку, але це не так.

Я хочу, щоб люди знали правду і поставили самі собі питання, кому це більше потрібно — моїй дочці, яка допомагала інтернатам і буде продовжувати це робити, чи головному лікарю, яка захищається, бо боїться, що до її роботи тепер будуть придивлятись?

Навіщо моїй дочці сваритись і погрожувати головному лікарю?

Видно, дана жінка не дуже обізнана не тільки в морально-духовному плані, а ще і у лексиці!

Слово «піар» – це інформація, призначена для популяризації образу організації або її продуктів, або певної особистості, а також діяльність, пов'язана з поширенням такої інформації. Це не погане слово, особливо в даній ситуації, тому що вам було неодноразово пояснено, як моя дочка організовує такі заходи і поїздки та навіщо їй це треба!

Але Ви були глухі...

Прошу опублікувати мого листа.

Надія БОНДАР

Коментарі:

Коментарі  

 
+1 #15 suzianna 08.02.2012 12:43
Дурдом!!!
Хто прав хто виноват чи просто не порузуміння Очну ставку головного лікара і Диани а тот ці кляузи ніколи не закінчаця
Позиція Диани допомога матеріально я розумію зараз такі часи не дуже віриця людям.
Позиція головного лікара Допомога що дітям найнеобхідніше


ДИАНА якщо ви прочитаете комнтар незупиняйтесь допомагайте ті діти ні вчому не винні
Цитувати
 
 
+2 #14 Таня Кошель 15.01.2012 20:20
Це просто жах! Пiдтверджую!!! Дiана займаэться доброю справою!!! Я особисто передавала канцтовари дiтям для iнтернату!!! Вони з чоловiком-люди поряднi!!!! Вони б не речами брали, а грошима! Дякувати Богу, що такi люди серед нас!!! Вони - реальна допомога покинутим дiтям, на вiдмiну вiд тих, хто сидить ТАМ i вваажаэ, що маэ праву звершувати долю кожного! Краще б майном подiлилися....15 тисяч грн. зарплата депутата щомiсяця - на широку ногу живуть! Люди, будьмо добрiшi!! а Вам, Дiано, щире дякую! Здоров'я Вам, сил, позитиву та надхнення у Ваших добрих справах!
Цитувати
 
 
+2 #13 ОЛЬГА 16.11.2011 13:45
Який жах! Шкода тих малих дітей, які знаходяться під опікою чи керівництвом такої людини. Цікаво, чому в нашій країні такий хаос? Чому влада чинить такий бардак? В цивілізованій країні це вже був би скандал року, там дбають про таких дітей! А у нас що?
Цитувати
 
 
+3 #12 Николай 15.08.2011 23:51
Ооооо!!! Появился новый родственник или сотрудник главврвча))) Марина, от куда такая точность? Были там? На пару делитесь казной детдомовской и на пару защиту держите. А как же слова главврача - "Не повірите, але я сама хотіла звернутись у вашу газету, щоб застерегти інші інтернати від такої «благодійниці», як ця Діана, котра, переконана, хоче лише розпіаритись." Как по мне так пускай пиарится сколько хочет. Ведь "ПИАР" её направлен на подключение большого количества людей к благотворительн ости. И теперь как, приходит Диана в очередной раз в детдом или интернат, говорит - хочу вам помочь, а ей отвечают - НЕТ мы слышали о вас, мы у вас ничего не возьмём. Так что ли главврач представляет себе эту картинку???))) Это же полный абсурд. Согласитесь)))
Цитувати
 
 
+2 #11 Диана 15.08.2011 22:06
извините, мед.аппараты.
Я 1, 5 часа рассказывала вашему главврачу, что я делаю и каким образом я осуществляю помощь детям из интернатов и детдомов. Но Вашего главврача интересовала только моя помощь в виде денег.
Я не действую от себя, а от многих людей, которые не против помочь материально, но не финансово. Для этого и нужны либо фото отчеты, либо благодарности.

И конечно же, ув.Марина, хочется отметить, что лучшая форма защиты это нападение. Я думаю, что всем это понятно.
Цитувати
 
 
+2 #10 Диана 15.08.2011 22:00
А Вы, Марина, были свидетелем при нашем разговоре?
Мне лично грамота не нужна!
Я-организатор очень многих акций. И так как в Малютке мне запретили фото съемку - отчет, то мне нужно доказательство того, что я передаю то, что дано мне от разных людей и организаций.
Если Вы не в курсе событий, то почитайте предыдущую статью.
Никто грамоты не требовал. Это уже сказка главврача!
Если дети так сильно нуждаются и печенье, от которого глав врач отказалась, то зачем от меня требовали деньги и дорогие мед.паратый?
Цитувати
 
 
-3 #9 Марина 15.08.2011 17:27
А разве благотворительн ость нуждается в благодарности? Или Вам, Диана, нужна "галочка" за благородный жест? Если так, то мне Вас очень жаль. И гла врач была оскорблена не ценой Вашего подарка и даже не хвалебным письмом, что Вы написали в свой адрес, а тем тоном, каким Вы требовали это письмо подписать и Вашей прощальной фразей : "Придурки, Вы еще не знаете с кем связались". А детки дома ребенка рады любой помощи. И печенью, и теплым одеялам, и сухими отремонтированн ым помещенниям. И всегда рады видеть всех кто приходит к ним с добром и лаской, Да не оскудеет рука дающего.
Цитувати
 
 
0 #8 Олесь 14.08.2011 12:54
Віта, у Малятку саме інвалідам приділяється найменше уваги. При нормі шість дітей - інвалідів, їх у групах до десяти. Солодощі та фрукти діти отримують тільки від благодійників. Сиру та кефіру, твердого сиру діти не бачили уже більше трьох місяців. Це ви називаєте піклуванням про дітей?
Цитувати
 
 
+1 #7 Николай 14.08.2011 00:12
У меня закралась мысль, что эта "Вита" и есть "головний лікар дитячого будинку"Малятко"-Андрієвська Надія Марківна." Уж больно много знает об этом детском доме как работающий в нём человек. Во даже взять фразу - "А вихователі просять не "хоча б будь-якоі допомоги",а навчальний матеріал,для проведення занять." Так обычно начальство думает))) Слова - "навчальний матеріал,для проведення занять" не используются в повседневной речи. Очень интересно, правда?)))
Цитувати
 
 
+2 #6 Диана 13.08.2011 19:25
Віта,Якщо Ви дійсно вважаєте її дії правильним (просити гроші, гуму на свої колеса і так далі.)А чого ж в першу чергу зробили не ремонт корпуса для інвалідів, а в корпусі для керівництва закладу?!Ремонт це дуже важливо(якщо він робиться чесно), я згодна!В мене є як мінімум 4 свідка які чули про те, що дітям треба (від вихователів Малятка).Я була уважна що у дитячому будинку йде ремонт- мені неодноразово сказали щоб я гроші краще принесла, ніж дітям печива та фруктів.
Доречі, в моєму зверненні немає слова "врачиха", а лікарка це українське літературне слово.Я думаю, що це дійсно важливо в той час коли дітям не вистачає памперсів і засобів гігієни, обговорювати правильність написання моїх слів.Ми з вами тут не в розумових здібностях змагаємось. Але я вам вдячна за ВАшу увагу до мене. Я ваші граматичні помилки не перевіряю, хоча вони є.)Але Вам їх не вказую, бо мене не цікавить як і кому відписати. Бо мене хвилюють проблеми даних дітей, а не моя граматична підготовка!
Цитувати
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

 

Голосування

Україна стоїть на порозі соціального вибуху?
 
Банер

Статті, які найбільше коментують

Останні коментарі

На даний момент 47 гостей на сайті

Контакти:

21021,
м. Вінниця, просп. Космонавтів, 23
Тел. +380 432 515-226
E-mail:gazeta@33kanal.com

Засновник i видавець:
ТОВ «Регіна» ЛТД

Виходить українською
та російською мовами

Редколегія:
Анатолій Жучинський
- головний редактор
Тетяна Редько
- 1-й заступник гол. редактора
Роман Ковальський
- заступник гол. редактора

При передруку посилання на
«33 канал» обов’язкове.

Банер
Банер

Погода

Популярні за останній місяць («33-й канал»)